Multitasking

2011.12.17. 11:39 porcicus

Először is elnézést kérek,mert nem jelentkeztem be, hogy már Magyarországon vagyok, november 28-a óta. Ugyanis másnap mentem a szakdolgozat védésre! Még így is, hogy repülővel mentem haza 28-a reggelén, a 10:10-es járattal és 13:30-kor már Fehérváron ebédeltem, igen szűkösnek bizonyult, hogy másnapra fizikailag felkészüljek, de valahogy megoldottam. A lelki rész Mikinek köszönhetően (És tényleg, köszönöm szépen!) már Németországban megtörtént.

A védés maga szerintem szuperjól! sikerült, nem volt olyan kérdés amire ne tudtam volna válaszolni kisujjból. Mivel az opponensemtől 2-est katam a szakdogára a védéssel már csak egy jegyet tudtam javítani, így lett 3-as. Meg voltam elégedve a védésen nyújtott teljesítményemmel, így nem zavart a jegy. (A kettes szakdogáról annyit, hogy akinek ugyanez a személy volt az opponense, az szintén 2-t kapott. Vajon akkor reális a dolog? Kétlem, így nem is számít.)

Mivel Miki bácsim nem jött velem haza, majd csak karácsonykor, ismét 3 hetet kell külön tölteni :S Igazán fáj mindkettőnknek. Így én ismét egy zombivá váltam, aki egész nap a gép előtt van és akkor eszik, ha valaki betol az arca alá egy tányér kaját. Ez egy igen kellemetlen állapot, bár szükséges, enélkül nem értem volna a tételsor végére.

December 15-én volt az államvizsga. 14-én este már ismételni is tudtam. Wow, sose volt még ilyen :) Másnap reggel 8-ra kellett felmenni, nem is vacakoltak, azt mondták 3-an már mehetnek is tételt húzni, majd a kidolgozás közben megjönnek a bizottság tagjai. Szerencsére a tételsort, olcsó, vékony, ebből kifolyólag átlátszó! papírra nyomtatták. (Ez úton is szeretném megköszönni, enélkül nem ment volna!) Sikerült ezzel a módszerrel olyan tételeket húzni, amiket biztosan és pontosan tudtam. Igaz, így is 4-3-t kaptam a feleletemre, de ez szintén egy lényegtelen részlet, ami eltörpül amellett, hogy VÉGE! Ennyi, sose többet, jaaaaaaj dejóóóóó! :) De szerintem majd úgy egy hónap múlva tudatosul bennem.

Vicces apróság: Kijöttem miután lefeleltem a teremből, leültem egy székre, a mellettem ülő lánnyal mondtuk egymásnak, hogy juj, de jó, mennyire örülünk. Mondtam neki, hogy olyan jó, most majd lehet foglalkozni.... aaa.. öööö...valamivel ami most lesz, nem tudom mivel, de most lesz időnk bármire. A lány kisegített és mondta, hogy karácsony lesz :) A zombi lét komolyan létező állapot!

Mindenki nagyon kedves volt és gratulált nekem. Egyik kedves barátnőm úgy fogalmazta meg a gratulációját, hogy felhívta a figyelmemet egy "apró" részletre is. Gratulált természetesen, hogy befejeztem az iskolát, és kiemelte, hogy mindezt külföldre költözés és esküvő szervezés közben. Elgondolkodtam, és hozzátenném még a listához, hogy mindjárt karácsony és az én Mikim még mindig messze van tőlem. Így végiggondolva a saját mércém szerint is kiemelkedő a nyújtott teljesítmény! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszter.blog.hu/api/trackback/id/tr903470713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása