Urlaub - modul 1

2012.07.19. 15:59 porcicus

Szabira megyünk augusztus 18-tól szeptember 1-ig. Ebben az időszakban Magyarországon leledzünk mind a ketten. Én biztosan Fehérvár és vonzáskörzetében leszek, illetve jó idő esetén vízparton. Miki valószínűleg csak egy hetet lesz látható Fehérváron, de ez idővel változhat. Szóval a korábbi tapasztalatok alapján, kérünk Titeket, bátran jelentkezzetek be hozzánk :D mert minden bizonnyal nem tudunk mindenkit meglátogatni külön-külön. Amit persze nagyon sajnálunk, bár én reménykedem, hogy a két hét azért elég lesz.

Kedves barátosném 11 nap múlva jön, az is lazításnak számít, neki biztosan ;) mi meg majd élvezzük suli/munka után a társaságát.

Ja igen, én a mai nappal befejeztem az egyes modult. Vagyis holnap még piknikezünk egyet, de végül is ott is lesz lehetőségem fejleszteni a német nyelvtudásomat. Ma is jól elbeszélgettem a román csajszival németül keverve egy kis angollal, hogy szívesen innánk egy sört/ő viszkit az elmúlt hónap lezárására. Jövőhéten kezdődik a kettes, az a szomszéd városban, Böblingenben lesz. Azért nem itt, mert nyári szünet van Sifiben, itt csak szeptemberben kezdődik a 2-es modul, én meg nem akartam várni a tanulással, ha már ilyen jól belejöttem. 

Ezen kívül most nincs újdonság, tengetjük a napjainkat, jókat eszünk, iszunk, kirándulunk, ja autózunk - igen,ez nagyon fontos! és élvezzük a 12-18 fokos nyarat :S

A bejegyzés trackback címe:

https://eszter.blog.hu/api/trackback/id/tr164666446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása