Jelentés

2012.09.09. 21:38 porcicus

Egy hét alatt sikerült visszaszokni a német létbe. Mikinek kihúzták hétfőn a második bölcssségfogát (juhú, már csak 2 van hátra, igaz ez közel sem volt olyan rossz, mint a múltkori), és kiírták szerdáig, így neki igazán rövidre sikeredett a hét. A hét második felében én is dolgoztam, igaz csak három napot, de három napig háromgyerekes "anyukának" lenni napi 6-9 órát, felér a heti nyolc órás szellemi munkával, bár ezt rajtam kívül mindenki vitatja (főleg a fiúk az íróasztalnál kattigálós munkájukkal). A nagy lánnyal nincs dolgom, igazából ő segíteni is szokott. A 9 éves kissrác beteg volt egy napot, de éppen az ágyban fekvése miatt nem volt olyan fárasztó az a nap. A pöttömmel meg elvagyunk, most már jól összeszoktunk, tudja a nevemet is és szívesen jön  oda hozzám, a konkurens családtagok jelenlétében is, és erre büszke is vagyok. Most lesz két éves, de sajnos a jövő szombati szülinapi buliján nem leszek ott, mert éppen a győri nyári céges buliból tartok majd haza hatodmagammal. Végre teljes kapacitáson dolgozik majd a Multipla :) Tegnap voltunk kettesben kirándulni Bad Urach-i Wasserfall-nál. Ez egy kb. 30 méteres vízesés, na a vízhozama nem nagy, de valóban látványos. Nézzétek meg az ott készült képeket Miki Google+-án. A vízeséstől felsétáltunk a forrásig, vagyis ahonnan a víz lezubog (folyik). Fönt volt egy Hütte, ez ilyen kiskocsma sörrel és kolbásszal. Igaz, mi nem fáradtunk meg a 30 perces "túrában" de azért megittunk egy Radlert. Onnan továbbindultunk egy várromhoz, de mivel nem használtuk az erdei GPS túraútvonalakat! kicsit elkavarodtunk, és megkerültük a hegyet aminek a tetején a várrom volt, de fel sosem jutottunk. Ellenben erdei csapásokon vadregényes tájakon barangoltunk... úgy 20 percet. Így Mikinek a navigációs képességeire támaszkodhattunk - szerencséjére, mert nagyon fájlalta, hogy minden ki van táblázva és esély nincs a tévesztésre. De megoldottuk ezt is. :D Azért sem mentünk végül fel a romhoz, mert várt minket a bográcsban főtt Chili con carne (csilisbab) á la Sanyi, a ház melletti erdei grillezős helyen. (Sanyi igazi gurmé szakács, még a kakaó is szerepelt a csilisbab receptjében!) A végeredmény fantasztikus volt természetesen, mind elfogyott. Sokan voltunk szerencsére, jó alkalom volt Miki új kollégáinak megismerésére. Ma pedig itthoni ügyintézős, pihenős napunk volt. Miki futott délelőtt, készül a céges futóversenyre. Lefoglaltuk nekem a decemberi repjegyemet. 5-én este érkezem, ugyanis kresz tanfolyamra fogok járni. Végre. Aztán sétáltunk majd este boroztunk (az előbb) az új szomszédunkkal. És most átadom a szót a stúdiónak, Rózsa Esztert hallották Sindelfingenből.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.