Willkommen bei der Stadt Sifi

2012.01.16. 12:54 porcicus

Rövid leszek, ínhüvelygyulladásom van, lassan írok, és ez nem tetszik :(

12-én volt a diplomaosztóm, amin bár nem voltam jelen, de attól a naptól kezdve hivatalosan is munkanélküli diplomás vagyok :) lövésem sincs milyen jegyet kaptam végül, de kiszámoltam egy képlet alapján, amit az egyetemen kaptam, aszerint 4-est. Juhéj. Másnap, pénteken reggel pedig elmentünk a városházára, hogy bejelentsünk engem is, ide a lakásba. 8-kor nyit a hivatal, az 5-ös sorszámot húztuk, 7,5 percet vártunk, bementünk, az ügyintéző csajszi félig angolul félig németül elmagyarázta hol-mit kell kitölteni, lepecsételte, örültünk és kaptam egy kis csomagot a várostól, hogy ők mennyire örülnek, hogy itt vagyok :) Hát nem jópofa? Íme a tatyó és a tartalma:

Fénykép0132.jpg

Fénykép0135.jpg

Kaptam egy Sifis szatyrot, benne térkép Sifiről, térkép a tömegközlekedésről, egy vastag füzet, hogy milyen sportolási lehetőségek vannak a városban, egy újság a városról, meg valami szórólapok. Kiderült, hogy Sifiben azért van ennyi pláza, mert egy "vásárló város", ők büszkék erre, hogy idejár mindenki a környező falvakból. Ezért van Ikea is, meg  két zongorabolt :) A bejelentkezés után kötelező kiírni a nevemet a postaládára és a kapucsengőre, mert megbüntetnek érte, ha ez elmarad. Amikor tegnap ragasztottuk ki a nevemet kapucsengőre, oda jött egy nő, és megkérdezte itt lakunk a házban. Közben a hóna alatt szorongatta egy kávéfőzőgép dobozát. Mondtuk, hogy igen, erre kérdi, nem kell nekünk egy kávéfőző? :) Mondtuk sajnos nem kávézunk, de köszönjük szépen.

A bejegyzés trackback címe:

https://eszter.blog.hu/api/trackback/id/tr843554676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása